Måndagmorgon!

Nu är det måndag igen, och alla är pigga och glada. Right?

Jag dricker mitt morgonkaffe och försöker vakna till så att jag är redo för dagen.
Vi ska ha kursintroduktion och registrering idag inför kommande kurs. Sedan ska jag iväg till gymmet. När jag vaknade tänkte jag "Yeees, idag ska jag träna rygg!" men då kom jag på att jag skulle ju byta till mitt nya schema idag, och det innebär att dagens träning blir axlar och mage. Spännande och kul att se hur det går den här veckan! :)

Efter kursregistrering och gym ska jag fara och handla lite mat och tanka bilen. Sedan Får vi ska se vad som händer. Kanske är duktig och börjar plugga redan idag? :)





ROCK! Love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0