Nu ger jag upp!

Orkar inte plugga mer. Orden blir suddiga och när jag försöker skriva något blir det bara fel. Orden och bokstäverna flyter liksom bara ihop. Tentan imorgon får gå som den vill, helt enkelt! Problemet är bara att jag känner en viss press på mig eftersom jag fick så pass bra resultat på förra tentan i den här kursen, så det känns som att jag måste prestera bra på den här också. Typ för att lärarna förväntar sig det av mig eller nåt. Men nää, jag orkar inte mer. Jag kommer ändå ine lära mig något mer nu än det jag redan kan. Så jag ger upp!


Ska ta mig lite lugn tid nu innan jag ska sova. Kanske läsa lite bloggar, se nån serie.. Vad som helst, bara för att få stressa av lite.

Larmet står på halv sju imorgon. Får se ifall jag tar mig upp den tiden. Eftersom vi har tenta klockan nio vill jag vara pigg. Då är frågan ifall man blir piggast av att sova lite längre, eller av att vara aktiv ett par timmar innan och vakna till lite? Aja, we'll see. Beror på hur jag sover inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0