Ryggen ska mosas!

Nu ska jag bege mig mot gymmet! Har längtat supermycket! Ingen träning sedan i torsdags och då gick träning skit, så vi kanske kan säga att det inte har blivit någon träning sedan i onsdags. Ingen bra träning i alla fall.



Idag ska ryggen tränas! Jag älskar ryggpassen. Men liksom, vilka pass älskar jag inte? ;)

Eftersom jag har ett nytt upplägg nu så har jag lagt till två biceps-övningar och två mag-övningar till ryggpassen. Ska bli spännande att se hur mycket energi jag har över till de övningarna när jag kört slut på ryggen ;)

Det blir dock ingen kardio idag. Mina knän ska få vila mer och återhämta sig med. Men jag räknar med att kunna vara back-on-track på måndag. Håller tummarna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0