Stora boken om styrketräning



Det var något år sedan jag läste den här boken sist, men nu har jag plockat fram den igen. För mig fungerar den bra som inspirationskälla. Det står inte mycket jag inte redan vet om styrketräning, men det är ändå kul att läsa om sitt favoritintresse ju ;) Dessutom finns många övningar i den, så när man känner att man är less på sitt träningsprogram kan man kika lite i den här boken och se om det finns något intressant. Den här boken kan alltså fungera superbra som inspirationskälla, men jag tycker även att den verkar vara en bra nybörjar-bok. Det står väldigt mycket grundläggande om styrketräning i den. Så vill du börja styrketräna är den ett bra tips ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0