Tjugohundraelva

Nu är det ett nytt år! Igen.. Känns som att förra nyår var för bara ett par månader sen. Tiden går fort! Och varje nyår har jag sagt "det här året kommer blir det bästa året hittills". Och har det det? Många gånger tror jag faktiskt att det har det.

Har haft ett superbra år! Jag har tagit studenten  från gymnasiet, börjat plugga på universitetet i Umeå, flyttat, skaffat katt, för första gången på våra drygt två år tillsammans bott 30 mil ifrån min älskade Linus.

Jaa, mycket har hänt och jag väntar mig att det här blir ett lite lugnare år med inte lika mycket omställningar. Inget flyttande till nya städer, inget skolbyte, bara fortsätta på det som är. Men det blir bra! Bästa året hittills kanske det blir? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0