Trött

Här sitter jag och är trött. Vid elva brukar jag vanligtvis gå och lägga mig. Ikväll kan jag inte det. Varför inte? Jooo, min älskling kommer hit tio i ett. Han åker kvällsbussen eftersom han skulle vara och fira min svärfarafar på 65 årsdagen. Jag hade också velat vara med! Men man kan inte vara överallt.

På mindre än två timmar är jag med min kärlek. Så mysigt! Vi får mindre än två dygn tillsammans, så vi får ta vara på dem väl. Ta hand om varandra och mysa och må gott! :)


Jag älskar dig. Du är mitt allt!


Kommentarer
Postat av: thesswester - inte som alla andra

gulliga ni är tillsammans! :)

hoppas ni får två underbara dygn nu då ;)

2011-01-15 @ 00:50:33
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0