Vilodag

Igår skrev jag ju att det antingen blir vila eller löpning idag. Packade gymväskan för att kunna ta en springtur på löpbandet efter dagens föreläsning, men när det väl var dags var energin i botten. Åt en Swebar typ en timme innan jag slutade för att kunna få lite energi, men inte ens det hjälpte. Såååå. Vilodag idag. Känner mig själv och vet att det inte är någon idé att tvinga mig själv till att träna. Det är ju inte det som är tanken. Finns inte energin där en dag så gör den bara inte det. Den kommer imorgon istället, och då blir det åka av! :)

Hehe. Imorgon blir det nog hamstrings, mage och kardio. En lite udda kombination för mig, men får göra lite omställningar i schemat på jag för tillfället har träningsvärk i bröst, axlar, triceps och ont i ryggen (vilket nog beror på att jag sovit konstigt.. träningsvärken där har släppt iaf!). Men hur som helst så får det bli lite ändringar i schemat den här veckan. Men det är ju bara kul! :)





Nu ska jag ägna ett par timmar åt pluggandet innan jag ska ut i finvädret och traska en sväng. Niiiiiiice.


Kommentarer
Postat av: L I J N A

Fin bild, och halstabletterna är goda!:)

2011-01-26 @ 13:04:57
URL: http://angelijnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0