Bodybuilding

Idag är det dags för pass 2 i bodybuilding-programmet. På ett par timmar slutar Linus jobbet, så då sticker vi direkt till gymmet. Jag längtar och gruvar samtidigt, haha. De där marklyften gav ju mig en sån enorm träningsvärk sist. Men även om det är jobbigt att ha ont så älskar jag att ha träningsvärk. Det ska kännas att man har gjort något! Jag känner mig helt slö i kroppen när jag inte har träningsvärk någonstans, men det händer inte ofta ;) Idag är det boobsen, latsen och baksida lår som påminner mig att jag tränade dem igår.

Dagens pass kommer att se ut så här: Frontböj, militärpress, marklyft, skivstångscurls, tricepspress, armhävningar, situps. Kommer säkert gå bra! Jag känner mig bara så ovan vid att köra så få övningar för varje muskelgrupp. Det känns som att man inte hinner träna alla muskler tillräckligt mycket, men samtidigt så blir man ju helt slut i hela kroppen efter de här passen... Kanske funkar dårå? :)




Frontböj. Typ som vanliga benböj, men man har stången framför huvudet istället för bakom.


Kommentarer
Postat av: klara

Åh jag brukar titta in här :) Har inte hunnit skriva hela listan med länkar ännu bara.



Låter som ett tufft pass det där.Tränar du på iksu?

2011-07-18 @ 18:01:17
URL: http://www.lovewater.myshowroom.se
Postat av: Annie

SV: Ja gör de, de är verkligen supergoda. like candy ;)



Låter som ett tufft pass!

2011-07-18 @ 19:15:17
URL: http://liveitloveit.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0