Bra och dåligt

Dagens gympass gick bra! Körde ett effektivt pass på ca 40 minuter. Jag körde superset hela tiden och blandade övningar hejvilt. Jag tycker att det funkar väldigt bra att köra superset när man tränar antagonister (biceps är böjmuskel, triceps sträckmuskel och de sitter på varsin sida av överarmen). Jag varvade lätta set med tunga och hade ett helt okej flyt!

Sedan for jag direkt ut till löpspåret med inställningen att det skulle gå superbra och skulle vara superskönt. Blev dock en besvikelse då jag kände att jag inte orkade nånting. Inte speciellt konstigt egentligen då jag fortfarande har träningsvärk i benen och precis hade kört ett tungt pass på gymmet, men jag hoppades ändå att det skulle bra. Först sprang jag 2 km, vilket gick rätt bra. Men resten fick jag varva löpning och gång. Jag sprang 9-10 lyktstolpar och gick 1. Totalt var jag ute i 30 minuter och var helt slut efteråt.

Pulsen låg kring 170 under hela löprundan och nådde sitt max på 183, så jag VISSTE att jag hade kunnat pressa mig mer, men jag var helt enkelt för trött. Aja, skitsamma! De dåliga passen behövs för att man ska kunna uppskatta de bra, eller hur? :) Jag VET att jag kan springa bättre, så nu längtar till nästa löprunda då jag ska bevisa det för mig själv!



Kommentarer
Postat av: isabelle

hej sötnos!



fin blogg du har,



klicka gärna in på min för att vara med i dagens blogg, läs regler osv :)

2011-07-12 @ 14:05:20
URL: http://lutenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0