Dagens pass


Så här blött och svettigt kan det bli ett vanligt styrkepass. Det ska vara hårt och kämpigt! ;)


Ser ni vad jag lyckades med? Fastnade i en skruv och resultatet av det blev ett stort hål i mitt linne :(


Förutom hålet i mitt linne hände det en annan kass grej. När jag körde axelpress med hantlar tänkte jag pressa mig till att göra en till repetition eftersom jag kände att jag hade kvar kraft. Men då fick jag någon upphakning eller nåt och det tog tvärstopp. Jag tappade hanteln i golvet och förstod inte riktigt vad som hände för det gick så snabbt. Körde ett par extra set bara för att kände att jag behövde ha en bra-känsla i övningen och inte bli avskräckt från att köra den, haha.

Resten av passet gick bra! Lite ökningar från förra gången. Efter att originalpasset var över körde jag ett tungt dropset i bensparken också, bara för att få ut det sista ur framsida lår (började ju passet med frontböj). Det var en vinglig tjej som gick ner för trappan sen ;)

Nu börjar Linus se lite uttråkad ut så jag ska pussa på honom ett tag. Ikväll blir det film med grönsaker och dipp! Vi gör dipp på vanlig hederlig lättfil för att skippa onödiga kalorier. Minst lika gott, enligt oss! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0