Godmorgon!

Halv åtta slog jag upp mina blå och klev upp ur sängen. Faktiskt ovanligt pigg och utvilad. Skönt! Det blev en morgonpromenad i hyfsat snabbt tempo i 40 minuter ute i morgonsolen. Sedan har jag sprungit omkring och sökt efter kläder. Haha, här har ni en tjej som praktiskt taget bor i träningskläder och mjukisbyxor. Har inte uppdaterat "vanliga" garderoben på evigheter. Nu har jag i alla fall slängt på mig något, fixat frukost och äntligen satt mig ner.

Idag väntar jobb 10-19. Sedan får vi se vad vi hittar på ikväll. Vi har inga planer än, men eftersom det är lördagkväll så lär det ju dyka upp något. Något som är säkrt är i alla fall att det inte blir någon träning idag. Totalvila från träningen, vilket innebär att vi eventuellt tar en till promenad senare, men thats it. Vila och återhämtning behövs för att växa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0