Gooooodmorgon!

Igår träffade vi några gymnasievänner i Lomtjärn. Spelade kubb, surrade och lekte lite i lekparken. Synd bara att vi hade så otur med vädret. Åska är väl inte del optimala att vara ute i, men det var rätt mysigt ändå :)

Imorse stod larmet på åtta. Lagom tid att gå upp tyckte jag. Det tyckte inte Linus, så vi snoozade en hel timme, haha. Nio gick jag upp men Linus sov vidare. Jag fick gå min morgonpromenad själv idag och Linus är ute och går nu.

Idag har vi vilodag från styrketräningen. Alltså vårat schema har blivit helt fucked up av den där extra vilodagen i söndags, men vi börjar om som vanligt imorgon så att allt hamnar i rätt ordning. Men idag blir det nog lite löpning iaf. Kanske far till Åsens eljusspår och joggar runt typ 3 varv eller nåt sånt. Sedan funderar vi på lite magträning också. Blev lite taggad på det eftersom jag fick så pass mycket träningsvärk efter förra magpasset. Älskar träningsvärk i magen ju ;)

Ikväll drar vi till Luleå. Älsklingen bjuder mig på thaimat och bio ikväll och innan de ska vi hinna ut på stan ett tag och spana in utbudet.



Random bild. Älsklingen lär lillasyster att spela gitarr för ett par veckor sedan.


Kommentarer
Postat av: En helt vanlig Isabell

Haha ja, det måste vara någon so gormar angående bloglovin ;p



Trodde först Linus hade klippt sig när jag såg bilden, haha. Höll på att ramla av stolen, haha. Sen fattade jag nog att håret bara låg bakåt :-)

2011-07-27 @ 20:57:49
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0