Kvällspromenad

Jag har precis kommit hem från en härlig kvällspromenad. Jag packade faktiskt med träningskläder och tänkte att jag kanske skulle gå in en stund på gymmet och köra lite kardio, men kände när jag började gå att det skulle bli omöjligt. Varenda steg gjorde ju ont! Träningsvärken brukar ju komma efter ungefär ett dygn för mig, och nu har det gått ett dygn, haha. Plågsamt med underbart på samma gång!

Styrde istället stegen mot Linus jobb och hälsade på honom en stund. Sedan gick jag och köpte mig en godispåse. Fredag = godisdag! Har varit godissugen till och från nästan hela veckan, men nu när jag har godis är jag inte alls lika sugen längre. Haha, skumt det där! Men en myskväll i soffan väntar i alla fall, vilket känns väldigt skönt :) Är för trött idag för att orka vara social med någon.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är så roligt att kunna unna sig något ibland! Jag äter också godis på fredagar nu och det duger bra för mig. Jag kan verkligen inte fatta hur en del kan äta godis varenda dag :O

2011-07-16 @ 14:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0