Latsdrag - Videoklipp!



Igår hade jag med mig pappa till gymmet och bad honom filma ett set. Jag tycker nämligen att det är lite svårt när man kör övningar och inte har någon spegel tillgänglig. Det är lätt hänt att man fuskar med tekniken när det blir för tungt, vilket kan vara svårt att upptäcka när man har vant sig vid något. Därför ville jag ha det filmat för att se om jag gör fel, vad jag gör för fel och kunna ändra felen.

Ber om ursäkt för dålig kvalitet. Filmat med mobilkamera. och så är den sned också och jag vet inte hur man får den rak. Sorry! ;)


Kommentarer
Postat av: Kajsa B

Är det enklare eller vad man nu skall säga då du tränar me handskar?!

2011-07-09 @ 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0