Morgonpromenad?

Jag brukar gå på morgonpromenad VARJE dag, men idag funderar jag faktiskt på att stanna inne. Jag är grymt sugen på att promenera, men har fått skavsår av gympadojjorna. Såå.. what to do? Promenera i foppatofflor? Njaa, då stannar jag hellre inomhus.

Ikväll kommer vi att köra det troligtvis hårdaste träningspasset på länge! Våran tränare sa att vi skulle ta med nåt att äta under passet, för vi ska hålla på i ca två timmar och köra mest basövningar. Blir nog superjobbigt men superkul!

Nu tar jag å brygger mig en rejäl kanna med morgonkaffe istället för att gå på morgonpromenad. Jag måste ju bli pigg på NÅT sätt, haha. Hoppas det går bättre för er att promenera idag, än vad det gör för mig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0