Sista morgonen

Godmorgon! Nu är det sista morgonen den här veckan, så se till att njuta av den ordentligt! Gör söndagen till något bra. Inte bara en segdag, utan hitta på nå roligt! Viktigt att inte glömma bort att leva bara för att det är söndag :)

Inatt har jag sovit all alone. Känns lite skumt eftersom jag och Linus sovit tillsammans varenda natt i ett par månader nu, förutom då han jobbat dygn. Han begav sig till Piteå igår vid halv tolv för att ha Star Wars-maraton  med Peter. Behöver jag ens säga varför jag inte följde med? Haha :)



Efter gårdagens vilodag och allt ätande känner jag mig nu mer än redo för en ny träningsvecka. Den börjar som vanligt med ett axelpass och jag räknar med att få ett grymt tryck i musklerna efter alla kolhydrater igår. Wonderful! Jag gillar det här med att bulka. Styrkan ökar relativt snabbt och jag får i princip alltid härligt tryck. Gött!




Axelpress med hanltar ska köras. Massor. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0