Tjoo!

Dagen började med en morgonpromenad, som vanligt. Men sedan när jag skulle äta frukost blev det lite problematiskt eftersom internet har varit ur funktion här fram tills nu. Träningsbloggar är ju som en morgontidning för mig. Läser alltid bloggar, kollar mejl och spanar in nyheter på facebook när jag äter frukost.

Idag ska det pluggas, bakas och så ska jag träna bröst. Det skulle även vara skönt att springa lite ikväll! Jag tycker ju att jag borde fixa det utan en massa hosta nu.. Annars har jag inte så många planer för dagen :)
Det känns som att alla mina dagar ser ungefär likadana ut. Jag pluggar, tränar, umgås med vänner och familj. Mycket mer hinner jag inte! Men jag trivs då rätt bra med det, så jag ska inte klaga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0