Träningssugen

Jag sitter här och är träningssugen. Haha, vilodagar kan vara jobbiga ibland ;) Men väldigt viktigt! Jag har träningsvärk lite överallt. Mest i benen och ländryggen. Det har med andra ord varit jobbigt att stå och gå hela dagen på jobbet idag. Är ju liksom inte van vid det när jag mest sitter och pluggar om dagarna. Dessutom fick jag jobba lite övertid eftersom vi inte var klara klockan sju. Men nu är jag hemma igen!

Imorgon är jag ledig och jag längtar efter morgondagens gympass. Kommer att bli grymt! Och så ska jag ta lite sovmorgon också. Inte ställa något larm utan bara sova så länge det går. Hur skönt och välbehövligt är inte det liksom? :)


Kommentarer
Postat av: Amalie

fin blogg

2011-07-31 @ 00:03:28
URL: http://amalieang.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0