Träningssugen

Igårkväll hade jag väldigt svårt för att sova. Det är alltid svårt att sova utan Linus, så jag hatar när man jobbar natt. Men men, bra med pengar så man får väl se det från den ljusa sidan :) När jag väl somnade drömde jag och styrketräning, haha. Träningssugen? Japp!

Klockan nio slog jag upp mina blå och begav mig ut på morgonpromenad. Drygt 45 minuter var jag ute och promenerade. Det var riktigt skönt idag! Känner dock att jag vill göra något mer än promenera idag, det är ju som inte riktig träning, haha. Igår blev det ju ´vilodag med bara två promenader, så idag ska jag fara till gymmet. Verkar dock inte som att vi kan börja köra nya upplägget än eftersom vi fortfarande har träningsvärk i de musklerna som i så fall skulle ha tränats idag.. Men lite armar ska jag nog kunna köra i alla fall! Och eventuellt nå kardio också. Blir gött! :)



Random träningsbild


Kommentarer
Postat av: Linn

Härligt jobbat!

2011-07-20 @ 08:25:52
URL: http://drivkraften.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0