05.30

Halv sex skuttade jag upp ur sängen, pigg och glad. Eller? Njaa, sådär superpigg var jag väl inte, men jag tog mig upp med siktet inställt på att få energi genom en härlig morgonpromenad. När jag hade tagit på mig alla kläderna och gått ut genom dörren såg jag att det regnade. Kul? Det regnade inte mycket, så jag gick faktiskt en promenad på ca 20 minuter trots allt. Sedan har jag ägnat morgonen åt att attackera ett diskberg. Då blir Linus glad när han vaknar, för att diska är egentligen hans uppgift nu när han är "hemmafru" åt mig ;)

Förresten, det där benpasset utomhus igår som gick skitdåligt måste trots allt ha gått bra på något sätt. Jag har träningsvärk idag! Så underbart! Då känns det inte lika värdelöst längre, haha.

Idag ska jag försöka hinna träna på lunchen. Biceps och triceps står på schemat, men blir det för tajt om tid så kör jag bara triceps idag och tar biceps imorgon. We'll see! Grymt taggad är jag då i alla fall, som vanligt! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0