Ännu en måndag

Jag tänkte ju lägga ut nån film från mitt benpass igår, men det blev så sent så jag orkade inte.
När jag åkte hem blev det fel på bussen, så vi var drygt en halvtimme sena. Sedan cykla en mil för att ta sig hem från stan. Var inte hemma förrän vid elva och då skulle jag laga lunchen som jag ska ta med idag och koka frukostägg. Sedan hamnade jag direkt i sängen!

Efter nästan sex timmars sömn vaknade jag idag. Jag har varit ute på morgonpromenad. Det är riktigt svalt och uppfriskande ute idag! Värmeböljan tycks vara över. Skönt!

Idag har jag utbildning hela dagen och ikväll kommer förhoppningsvis Linus hit. Han har jobbmöte i Älvsbyn hela dagen men kommer ikväll eller imorgonbitti. Saknar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0