Dag 1 på nya kostupplägget

Jag höll på att skriva "godmorgon", men halva dagen har ju typ redan gått! Jag fick gå själv på morgonpromenaden imorse. Linus var för lat för att ta sig upp, så han är ute och promenerar nu istället.

Idag börjar nya kostupplägget. Det börjar med tre dagar med bara proteiner för att bli av med överflödig vätska, sedan lägger vi till grönsaker i kosten varannan dag. Just nu har vi alltså varken frukt, bär eller grönsaker hemma eftersom Linus inte får äta det de här första dagarna på sista fasen i viktminskningen. Det tycker jag är lite jobbigt, för jag äter massor av grönsaker i vanliga fall. Och frukt och bär också, för den delen. Men nu ska jag stötta och då ska det inte finnas en massa hemma som han inte får äta.



Kesella och ägg = dagens frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0