Dagen efter

Idag vaknade jag upp med världens träningsvärk. Inte i armarna, utan i rumpan och vaderna. Jag sa ju att de där backintervallerna skulle ta rejält ;) Lite träningsvärk har jag i armarna också. Dock blev det ett lite ofokuserat armpass igår eftersom jag träffade min gymnasievän Cecilia på gymmet och vi surrade ikapp förlorad tid, haha. Riktigt kul att träffa henne! Hon är grym på att träna :)

Efter gympasset fortsatte kvällen med grillat, poker och en sväng till Piteå. Vid fem var vi hemma så idag är jag trött och känner mig lite bakis trots att jag inte druckit en enda droppe alkohol ;P



Kommentarer
Postat av: elin

jätte fin blogg! vad sägs om att följa varann via bloglovin ?

2011-06-26 @ 18:48:34
URL: http://canderyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0