Godmorgon!

Jaa, det är faktiskt morgon för mig nu, haha. Sällan jag sover bort halva dagen, men ibland måste man få göra det när man ska sova bort en förkylning. Skönt var det! Idag känner jag mig mycket piggare och friskare, men fortfarande inte 100%. Det blir alltså ingen träning idag, men kanske någon lättare promenad eller så för jag klarar inte av att göra ingenting i två dagar ;)

Idag har Linus nått sitt viktmål! Helt otroligt superduktig har är! På måndag får han börja kriga mot vikterna på gymmet med mig! Då ska det byggas muskler! Gruvar dock lite för det eftersom styrkan ökar så fort i början.. Han kommer ju att bli starkare än mig på nolltid, haha ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig han är, får ju dåligt samvete över hur lat man är!

2011-06-30 @ 15:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0