Godmorgon!

Halv sex ringde larmet, men jag snoozade till kvart i. Passade på att krama och pussa på min fina älskling ett tag! Sedan var det bara att bege sig ut på promenad. 30 minuter blev det idag också. Jag är helt enkelt för trött för att gå längre så tidigt på morgonen, men det är skönt att promenera bara för att få lite frisk luft och vakna till. Gör underverk! :)


Dagens utbildning består av två pass. Ett pass på förmiddagen på 3,5 timmar och ett på eftermiddagen på 3 timmar. Känns som att det kommer att bli mycket korvstoppning, men det kommer säkert inte vara några större problem när man väl börjar plugga på det. Jag ska även försöka mig på ett träningspass på lunchen. Vi har bara lunch i en timme, så det får bli ett supersnabbt pass men det är ju bättre än ingenting. Ifall vi går övertid hinner jag dock inte både träna och äta, så då tränar jag hemma ikväll istället. We'll see!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0