Händelserik dag

Igår hade vi fullt upp hela tiden! När vi hade varit i Skellefteå hade vi en och en halv timme på oss att landa, träna, äta, byta om och sticka iväg igen, haha. Vi fick nämligen för oss att vi skulle fara till Piteå Havsbad och lyssna på ett band som våra gamla musiklärare spelar i. Superkul att träffa dom!


Idag är träningsvärken i benen värre, men jag ska försöka mig på typ 20 minuter på en crosstrainer. Det borde gå! Dagens morgonpromenad gick bättre och bättre när blodcirkulationen sattes igång så jag hoppas på att kunna köra lite kardio idag. Sedan ska jag träna mage också, eftersom jag bara hann träna bröst igår. Lite triceps kanske det också blir under dagens pass!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0