Mer död har jag nog aldrig varit

För ett tag sedan kom jag hem från det värsta benpasset på länge. Eller bästa kanske man ska säga? Haha. Det gick superbra. Jag blev svimfärdig, illamåendet var mycket påtagligt och jag ville nästan kräkas. jag tog med andra ord i en hel del, haha! Jag vågar köra lite hårdare när linus står bakom mig i tex benböj. För då vet jag att han tar emot om jag inte orkar själv. Då är det bara att lassa på med massa tunga viktskivor och kämpa för livet ;)

Jag började med benböj. Räknade inte set, men tror jag hamnade på 6-7 set där. Sedan vidare till den liggande benpressen där jag körde 8-10 reps riktigt tungt. Därefter benspark och lårcurl som både började med att köra ett ben i taget, sedan lågreps och dropset. Kunde knappt gå när jag var klar där, haha. Ändå lyckades jag med lite utfallsgång ala 50-60 utfall sammanlagt. Men en paus mitt i där det svartnade för ögonen och jag ville spy, haha. Men jag slutförde det! Linus fick hjälpa mig till bilen sen. Kunde inte gå själv ;)





Snart ser mina ben ut så här ;)


Kommentarer
Postat av: Anna Nyman (mamma)

Haha, nä men åå så hämskt!!! :)

2011-06-02 @ 11:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0