Rastlöshet



Usch vad jag hatar att vara sjuk! Trött och energilös och kan inte träna. Boring! Jag är ingen som kan ligga stilla i en soffa hela dagen. Jag vill hitta på grejer och fara ut och röra på mig! Idag har jag motvilligt stannat inomhus och försökt få i mig så mycket mat som möjligt så att jag kan bli frisk snabbt. Totalvila behövs om man snabbt vill vara tillbaka på banan igen.

Detta för mina tankar till alla de miljontals människorna som kan leva så här varje dag! Ligga i soffan och slöa hela dagen framför dator och tv, med lite avbrott för fysiologiplugg och kortspelande. Ingen fysisk aktivitet what so ever. Hur klarar man det? Hur går det att ha ett liv utan träning? Ofattbart för mig!


Kommentarer
Postat av: klara

Jag förstår inte heller hur de orkar bara ligga i soffan. JAg är otroligt rastlös och skulle bli galen om jag inte fick träna :)

2011-06-29 @ 23:29:26
URL: http://www.lovewater.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0