Ryggpass

Tidigare har det bara varit ben som jag kört få övningar och många set på, men i söndags körde jag ju samma koncept när jag tränade bröst. Eftersom jag fick en härlig träningsvärk av det så bestämde jag mig för att köra det idag också, när jag tränade rygg. Jag körde 10 set latsdrag, 10 set chins, 10 set rodd och sedan körde jag några superset bellyback och latsdrag i CC. Kändes superbra!



När vi var klara for vi vidare till folkhögskolan och körde ett intropass med Susanne. Första steget mot toppformen! Hennes diet började igår och nu kickar vi sakta men säkert igång med träningen. Det blev ett helkroppspass med två set per övning, för att känna på lite olika övningar.


Övningsbeskrivning, latsdrag i CC:



Sätt dig på knä i en kryssdragsmaskin, med händerna i handtag i övre trissorna.




Börja lätt och känn in övningen om du inte kört den tidigare!




Dra ner så att du har armarna i ca 90 graders vinkel från kroppen




Fortsätt dra neråt! Stanna när du har armarna vid kroppen och händerna vid axelhöjd!


Har ni förresten sett att det har hänt lite grejer med min rygg? Blev lite förvånad när jag såg hur bred jag var, haha. Men allt ätande tycks ha gett resultat! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skaffa inte mer muskler! Fult med för mycket muskler på tjejer...

2011-06-28 @ 21:35:29
Postat av: J

Hej! Tacktack. Jag svälter mig inte, jag dricker en himla massa vatten så att jag ska rensa kroppen lite. Kan behövas ibland. :)

2011-06-29 @ 12:18:13
URL: http://readysetgo.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0