Söndag

Vi hade en supertrevlig kväll igår i Jävre. Alltid lika kul att umgås med Älvsby- och Piteåvännerna. Vi spelade kubb och sällskapsspel, surrade och åt. En del såg ju nästan förvånade ut över att jag åt två tredjedelars flintastek med diverse tillbehör, haha. Men tränar man mycket så måste man äta mycket!


Vid tio nån gång drog jag och honey vidare mot Umeå. Bilfärden bestod av diverse billekar och lite
vacker(?) stämsång. Tur att ingen behövde höra oss ;)

Imorse blev det sovmorgon till klockan nio. Har dessutom sovit ovanligt bra inatt! Vi har ingen katt här som ska springa ut och in hela nätterna. Dio är hos svärmor en vecka.

När jag vaknade gick jag ut på morgonpromenad och jag måste ju säga att det är helt underbart väder ute! Sommarvärme! Kan hända att vi packar ihop lite matsäck senare idag och cyklar iväg till Nydalasjön på picknick. Men det första som händer idag är matshopping. Kylen behöver en rejäl uppdatering! Har inte ens frukost hemma och ingen mjölk till kaffet. Så vi äter typ vad som helst nu så att vi pallar att fara iväg och handla den riktiga frukosten.

Senare blir det såklart träning också! Sitter och funderar på nåt hemmapass som man kan köra. Brukar ju alltid träna mage när jag tränar hemma, för det är så enkelt att träna med bara sin egen kroppsvikt som motstånd, men jag har fortfarande träningsvärk, så det blir lite knepigt..




Kommentarer
Postat av: elin

gud vilken fin blogg!

vad sägs om att följa varann via bloglovin? :)

2011-06-05 @ 10:48:56
URL: http://canderyd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0