Vardagsmotion!

Igår hanns det inte med någon träning, men en hel del vardagsmotion. Jag promenerade omkring på IKEA hela dagen, haha. Hittade lite smgrejer som kan vara bra att ha i köket. Tex en ny stekpanna eftersom jag nött ut min gamla. Vid tio kom vi hem och eftersom gymmet stänger nio var det rätt kört på den fronten.

Svärmor började sin diet igår och jag har lagt upp ett kostschema åt henne. Ska bli kul att följa utvecklingen! Idag ska vi ta med henne och träna på folkhögskolan. Hon ska få kämpa rejält! Men vi trappar upp träningen steg för steg. Går man ut för hårt direkt är det lätt att man tröttnar!

Jag hade även planer på att springa idag, men det är så fruktansvärt varmt ute så ifall det inte blir svalare ikväll kommer jag aldrig palla, haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0