Värmebölja

Alltså värmen här uppe i norr är helt otrolig. Det är FÖR varmt! Jag har gått två halvtimmar idag och höll på att svettas ihjäl. Man får vätskebrist nästan direkt!

Jag önskar nästan att jag var i Umeå nu. Det är i och för sig lika varmt där, men det finns ju åtminstone luftkonditionering på gymmet, vilket ör minst sagt bristfälligt här i Älvsbyn. Eftersom jag så väl minns alla dessa träningspass jag försökt utföra i värmen här i Älvsbyn som har slutat med att jag mår illa och blir fruktansvärt orkeslös och knappt orkar köra ett ordentligt set, så känns det som att det inte är någon större idé att ens försöka idag. Ifall det blir svalare ikväll kanske det blir träning då. Jag hoppas på det, eftersom jag sett fram emot ett tungt och grymt benpass :)


Kommentarer
Postat av: Clara

såååå söt blogg du har, följa varandra? :) kanske via bloglovin? kram

2011-06-11 @ 22:04:01
URL: http://claranybergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0