Ådror ;)

Fick riktigt bra pump på dagens bic/tric-pass. Lite ådror visade sig också! Det var ju kul eftersom de varit spårlöst försvunna i ett par veckor nu ;)


Så här såg dagens pass ut:

Tricepspress i maskin - 4 set 
Pushdowns m. rep - 4 set 
Press med rep ovanför huvudet - 4 set 
Omvända pushdowns* - 4 set 

Bamsecurls - 6 set 
Hantelcurls - 10 set


*Omvända pushdowns = omvänt grepp. Den vanliga är med handflatorna uppåt, omvända med handflatorna neråt. Got it?


Som ni ser så blev det väldans många set med hantelccurls! Fick sånt sjukt bra tryck och ställningen där jag tänkt köra scottcurls var upptagen, så jag pumpade bara på ;) SÅÅÅÅ HÄRLIGT!!!!!


Jag svävar på moln nu! Det är två saker som får mig att göra det: Kärlek och träning, hihi ;)
(Och kärleken till att träna? Japp japp!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0