Äntligen!!

Nu har jag varit på gymmet för första gången på en och en halv evighet. Senaste gången jag var där vr i torsdags och sedan dess har det bara blivit promenader och hemmaträning.



SKÖNT ATT FÅ LYFTA LITE REJÄLT SKROT IGEN!






Axlar stod på schemat idag och dom spöades rejält!
Så här såg dagens pass ut:

* Militärpress - 5 set
* Drag mot hakan - 4 set
* Hantellyft åt sidan - 4 set
* Mina special hantellyft - 5 set
* Lyft framåt med medicinboll - 3 set
* Hög rodd - 3 set
* Arnoldpressar - 4 set

Inga konstigheter idag förutom ett dropset på slutet. Tycker att dropset är perfekt för att krama ur det allra sista ;) Dock blir det ju mer uthållighetsträning än explosivitet. Det säger ju sig självt! Men uthållighet är också viktigt ju :)


Njaee, inte jag på bilden. Lånat den från BODY's hemsida ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0