Bröst och triceps



Bröst och tricpes har tränats idag. Det gick bra! En nackdel var dock att det var lite trångt på gymmet. Inte mycket folk egentligen, men alla verkade vara där jag skulle vara!


Så här såg dagens pass ut:

* Bröstpress i maskin - 4 set
* Flyes i CC - 4 set
* Dips - 4 set
* Pecdec - 4 set

* Pushdowns - 4 set
* Frenschpress - 3 set
* Smal bänkpress - 3 set
* Hantelpress bakom huvudet - 3 set


Frenchpressarna och smala bänkpressen (tricepspressar alltså!) supersetade jag. Var för övrigt längesedan jag körde de övningarna! Får se ifall det ger nå träningsvärk imorgon då!



Nu har musklerna fått sig lite protein och kolisar och jag ska återgå till pluggandet!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kör du aldrig vanlig bänkpress? Är inte det den bästa grundövningen när man tränar bröst? :)

2011-03-17 @ 17:32:53
Postat av: Johanna

SVAR: Yes, det kan jag göra. Fick 18 hyfsat bra bilder, var dock lite svårt att ta inne i lilla kapellet och då de/ni gick in och ut så gick det väldigt snabbt ;D ska jag skicka dem på din mail eller? :P

2011-03-17 @ 19:40:45
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0