Chins

Dagens ryggpass var kort, men intensivt! Hade lite bråttom hem för att kasta in en ny tvätt i maskinen. Måste hinna tvätta massor idag!

Men ett härligt ryggpass fick jag till iaf!


Så här såg det ut:

* Rodd (brett grepp)
* Latsdrag
* Rodd (smalt grepp)
* Chins
* Hög rodd (baks axel)


Några set på varje blev det! Enda skillnaden motför annars var väl att jag inte tränade nå ländrygg idag. Men det tänker jag göra imorgon istället! Då ska jag köra lite core-träning. Och då ska jag även köra ett konditionspass, om benen håller. Haha, kan knappt gå idag efter gårdagens benpass! Känner mig som en pensionär ;) Men det är så det ska vara, eller hur?!


Jag ska försöka prioritera chins lite mer. Vill bli bättre på det! Just nu klarar jag två utan assist. Inte okej! Men mycket sitter i tekniken, så det är den jag försöker jobba upp nu :)


Kommentarer
Postat av: sanna och wilma

Hej! var med och tävla på vår blogg

om att vinna bloggsvar! :-)

Lycka till kram sanna och wilma

2011-03-03 @ 15:44:10
URL: http://tobelieve.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0