Core

Tjohooo! Dagen flyter på och jag är på bra humör!

Idag på gymmet tränade jag mage och ländrygg! Mest mage blev det :)

* Crunches på pialtesboll
* Situps
* Fällkniven
* Sneda magmuskler i maskin
* Belly back

Massa set och reps! Jag börjar faktiskt tycka att det är liiiite roligare att träna mage nu. Tur det, för jag ska satsa på magrutor nästa år ;)

Efter styrkan trampade jag på en crosstrainer i 30 minuter. Först höll min träningsvärk på att döda mig, men när blodcirkulationen väl kom igång gick det superbra! Det var dock med väldigt skakiga ben som jag gick därifrån sen ;)



Kommentarer
Postat av: emmaa

Hej allt bra?

2011-03-04 @ 14:19:49
URL: http://emmapemmaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0