Dag 18 - En fredagskväll unnar jag mig gärna..

Bloggutmaningen Dag 3
(För tidigare inlägg se kategorin Bloggutmaningen)


En fredagskväll unnar jag mig gärna...





Mmmm... Ostbågar! Det måste nog ändå vara favoriten på helgerna. Men jag har inte ätit det sedan.. Nyår? Linus går ju på diet så jag kan inte längre köpa en påse och dela med honom. Köper jag en påse själv så äter jag upp hela bara för att det är gott och börjar må illa för jag äter för mycket. Haha, i-landsproblem?

Smågodis är också en favorit. Det är väl det som jag oftast unnar mig på helgerna!

Kladdkaka, cheesecake, morotskaka och annat fikabröd är också gott! Dock tycker jag inte om semlor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0