Dag 21 - Därför tränar jag

Bloggutmaningen Dag 21
(För tidigare inlägg, se kategorin Bloggutmaningen - Träning)


Har fått lite frågor om jag gett upp den här bloggutmaningen, men nej, jag har bara inte haft tid. Men nu hinner jag fortsätta lite!




Därför tränar jag

Jaa, jag tränar väl främst för att jag mår bra av det. Tråkigt svar? Haha, men så är det. Jag älskar att träna, älskar att pusha mig själv och jag älskar den sköna känslan som träning ger. När jag behöver en paus från vardagen så tränar jag. När jag är glad, ledsen, arg... jaa vilket humör som helst, då tränar jag! Är jag glad går träningen alltid bäst, såklart. Men det kan vara rätt skönt att ta ut sin ilska ibland på vikterna ;)

Förutom att jag tränar för att jag mår bra av det, så vill jag förstås också bygga muskler. Det är ju det största målet med träningen. Jag tycker att det är sjukt snyggt med tjejer som har muskler! Att vara pinnsmal tycker jag är det värsta man kan vara, haha ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0