Dagens planer

På en timme börjar dagens föreläsning i befolkningsgeografi. Sedan ska jag försöka mig på ett tungt benpass.. Hoppas det går vägen! är lite mör i benen nu efter all kardio som förekommit de senaste dagarna ;) Men jag får väl fara dit och göra mitt bästa! Funkar det inte alls så blir det rygg idag istället och ben till helgen!



Sedan ska jag prova något nytt:



Anna har lockat med mig på lite punch out. Så klockan fem ska jag in till iksu för träningspass numero 2 idag och slåss lite med Anna! Ska bli grymt kul att testa! ;D








Kommentarer
Postat av: Viktkamp

punch out, vad innebär det? =)

2011-03-30 @ 10:43:43
URL: http://viktkamp.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0