It's called träningsvärk




Har enorm träningsvärk i axlarna idag.
Dom fick verkligen jobba under gårdagens pass, och kvittot på det har kommit nu ;) Har även lite träningsvärk i låren efter gårdagens löpintervaller. Brukar inte få träningsvärk av löpning. Brukar bli lite mör, men inte dirket träningsvärk.. Men nu har jag det, och jag klagar inte!
(Tur att Linus kommer hit på ett par timmar och kan massera mig!)

Dock kunde jag inte köra det jag hade planerat idag. Bröst och hamstrings (som sagt så kör jag väldigt annorlunda kombinationer denna vecka). Istället fick det bli biceps och ländrygg! Bröst och hamstrings får jag köra imorgon istället :)


Så här såg dagens pass ut:

Bamsecurls - 6 set
Hantelcurls - 6 set
Scottcurls - 8 set

Bellyback - 5 set
Ländryggsmaskin - 3 set


Idag lekte jag lite med mina biceps. Körde lätt varvat med tungt, dropset, pyramidset... Lite allt möjligt i en enda röra, haha! Till nästa pass ska jag köra nån ny övning. Känns som att jag har fastnat lite i dessa tre, men de är ju favoriterna så. Men som sagt, variation förnöjer! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0