Love it!

Kom precis hem från gymmet. Ett superduper nice axelpass har jag kört idag! I vanliga fall brukar jag ju kombinera axlar och bröst, men variation förnöjer! Så lite omställningar blir det i schemat denna träningsvecka.

Så här såg dagens pass ut:

* Axelpress i maskin
* Hög rodd
* Drag mot hakan
* Sidolyft
* Sidolyft (egen variant)
* Lyft framåt med medicinboll
* Arnoldpressar

Behöver jag ens säga att jag skakade när detta var över? Love it! Idag körde jag fyra set på varje övning. Ingen större variation där alltså. Men sista setet på arlnodpressarna blev ett dropset för att få ut det allra sista ur mina stackars axlar ;)



När axlarna har plågats klart blev det intervaller på löpbandet! GRYMT KUL! Varvade löpning i 15-15,6 km/h med gång i 7 km/h. Jag sprang då i 40-60 sekunder och gick i 30-40 sekunder. Underbart! Svetten bara rann, halsen var i torraste laget på grund av allt flåsande och hela jag bara njöt! Det är så det ska vara! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0