Lovely!

Körde ett skönt axelpass! Träningsglädjen och motivationen var på topp under dagens pass! Den där vilodagen igår verkar ha gjort susen :)


Så här såg dagens pass ut:

* Militärpress - 4 set
* Hög rodd - 4 set
* Hantellyft åt sidan - 4 set
* Mina psecialhantellyft - 4 set
* Arnoldpress - 6 set

På detta körde jag lite mage och ländrygg också. Tills energin tog slut :) Kommer nog att komplettera med lite mer mage och ländrygg på ett par dagar, men några bra set fick jag då till i alla fall!

Förresten så lyckades jag med lite PB i arnoldpressarna också ;) Att min handled vek sig lite så jag tappade greppet lite och vikten for i golvet gör väl inget? Haha, men det var faktiskt efter att jag gjort PB och gått ner en vikt som det hände.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0