Mentalt jobbigaste morgonpromenaden




Jag har varit ute på den mentalt jobbigaste morgonpromenaden på länge. När jag kom ut genom dörren möttes jag av ett par decimeter nysnö. Marken var ju nästan helt framme och nu går det högt över skokanten. Kul? Neej. Funderade på att strunta i morgonpromenaden och gå och lägga mig igen, men jag var ju redan påklädd och klar så jag gick ut ändå.

Nu är mitt morgonkaffe klart! Kanelkaffe, såklart! Har verkligen fastnat för det :)

Idag har jag föreläsning mellan tio och tolv, sedan ska vi köra mot Älvsbyn där helgen ska tillbringas.
Ikväll får vi se vad som händer. Antingen far vi till Jessika och William, eller så äter vi middag med Linnea och Christoffer. Eller både och. Vi får se hur det passar! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Testade kanel i kaffet, funkade faktiskt bra ;) dock blev det lite julstämning så här mitt i vårvintern :P

2011-03-11 @ 23:49:10
URL: http://joohannas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0