Mmmm.. Sovmorgon!

Så underbart skönt det är att kunna sova precis så länge man vill! Inga tider att passa, ingen stress i att behöva plugga. Tentan är bortgjord och det ger mig en hel helgs ledighet innan nästa kurs startar på måndag! :) Vid halv sju vaknade jag, eftersom jag är van vid det. Men på något sätt lyckades jag somna om till halv nio. Woooow ;)



Håller på att koka några ägg till frukosten! Blir lite lyxigare frukost idag än det har varit senaste dagarna.. Har ju haft råd att köpa frukt och grönt och skinka och kesella och... jaa, allt sånt som jag brukar äta till frulle ;)



Idag är det ju vilodag från träningen. Känns rätt välbehövligt. Kroppen är rätt mör efter 6 träningsdagar ;) Men en morgonpromenad ska det väl lyckas bli ändå? Måste bara få upp honey ur sängen först!


Kommentarer
Postat av: Sarah

cool blogg:D

2011-03-26 @ 14:25:02
URL: http://sarahandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0