Problem med blogg.se

Nu är de nå fel på sidan igen. Men jag kunde logga in nu iaf!

Skrev ett inlägg tidigare idag om dagens träningspass, men det blev aldrig publicerat för sidan laggade ihop. Men jag tränade i alla fall ben, som planerat! Sedan några set mage också. Helt slut i hela kroppen! Me like! :)

Sedan har jag ju en annan positiv nyhet: Jag klarade tentan!!! Hade aldrig kunnat tro det. Jag var ju sjuk dagarna innan och sov mer än jag pluggade. Helt utan energi. Funderade på att sjukskriva mig, men gick dit ändå för ifall jag stannat hemma för att jag varit sjuk hade jag ju fått göra tentan då dom andra gör omtenta. Så jag gjorde ett försök. For dit och kände att jag varken hade energi, koncentration eller kunde tänka logiskt på något sätt. Funderade på att lämna in blankt. Men jag skrev litegrann ändå. Allt blev osammanhängande och dåligt, men på något konstigt sätt lyckades jag ändå! :D




Kommentarer
Postat av: Sara | - 13,5 kg

Tjoho! Provade rage idag, kände ingen skillnad under passet förutom obehagliga stickningar i ansiktet. Ska prova att ta det lite tidigare nästa gång. Smakade dessutom inte så jävla gott, haha. Så nu har du en liten rapport om vad jag tyckte. :)

2011-03-02 @ 21:58:09
URL: http://storblirliten.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0