Punch out





Så hur var punch out???

Superkul!!!


Punch out är boxning med slag och kickar. Man är i par och turas om att slå och att hålla emot. Jag gillar det starkt! Man får upp pulsen lite också och man får kämpa! Jag har inte riktigt fått in tekniken i alla rörelser än, men det kommer väl.. Tror att detta blir ett återkommande pass för mig. Kul med lite variation i träningen ibland, och bra komplettering till all hård styrketräning :)

IKSU har punch out i 55 minuter och tiden bara springer iväg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej! Du tränar ju rätt mycket, så jag undrar ifall du har några bra träningstips för att komma i form till beach 2011? Börjar känna paniken nu..

2011-03-31 @ 09:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0