Ryggen är mosad

Nu är jag hemma efter ett amazing ryggpass! Sa åt mig själv att ta det lugnt och inte stressa igenom passet. Har haft en tendens att stressa mig fram och inte kunna koncentrera mig riktigt på träningen den här veckan för att jag har haft så mycket att plugga. Men nu fick det vara nog med det! Ett superbra ryggpass blev det!

Så här såg dagens pass ut:

Latsdrag - 6 set
Rodd (brett grepp) - 4 set
Chins - 6 set
Hög rodd (baks. axl.) - 3 set
Lats i fm - 6 set
Rodd (smalt grepp) - 3 set


Jag är rätt nöjd ;) Fick superbra kontakt!


Kommentarer
Postat av: H

Har du skippat den där bloggutmaningen nu eller? Tyckte att det var intressant! :)

2011-03-24 @ 19:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0