Svar

Anonym om Dag 20 - Det här åt jag idag:

Sånt här borde du lägga ut oftare! Jag blir inspirerad till att äta rätt när jag läser om hur andra äter :) Bra förresten att äta godis på helgerna! Man kan inte vara nyttig jämt ;) Jag har hört att man kan äta i princip hur onyttigt man vill på helgerna om man äter bra det övriga dagarna.. Stämmer det? :)


Jag kanske kan lägga upp lite "Dagens kost" ibland! Då måste jag ju bara komma ihåg vad jag äter också.. :)
Hmm. Jaa, alltså man kan äta onyttigt på helgerna utan att det gör någon större skillnad på kropp och häsla. Dock inte frossa i onyttigheter fredag-söndag, för det skulle snabbt sätta spår. Men godis nån gång lite då och då fungerar bra! Det är när det blir en vana som man tar in i vardagen som det blir dåligt! Jag anser att man måste kunna unna sig godis i alla fall en gång i veckan. Speciellt om man är hälsosam alla andra dagar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0