Thank god it's friday



Här sitter jag med min kaffekopp! :)

På en timme ska jag och Elin hålla i en presentation.
Vi får väl se hur det går, haha! Ett PM ska också lämnas in dag. SKönt att bli av med det, även om det kanske inte är det bästa PM:et som finns ;)

Räknar med att vara gymmet före lunchtid idag. Ska träna mage och ländrygg! Och kondition ifall benen inte dödar mig. Jag tycker att det är skönt att få igång blodcirkulationen i benen när man har träningsvärk, men oftast är promenader plågsamt nog ju! Så vi får se hur det går :)

Övrigt som jag måste göra idag är att städa. Hela min biologiska familj kommer på besök imorgon. Trevligt trevligt! Alla utom brorsan har varit och hälsat på mig. Tycker att det är på tiden att han också gör det, för jag har ju bott här sen i augusti ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0